Witamy na stronie

Logowanie lub Signup

Regulamin księgarni

§ 1 Definicje 

  1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną ninejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
     
  2. Sprzedający  – Wydawnictwo Rosemaria, dostępne pod adresem ul. Zbąszyńska 19/4, 60-359 Poznań, prowadzący działalność na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 22529/98/S, NIP: 779-195-37-10, Regon: 631079987, świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, nazywany zamiennie „Wydawnictwem”.
     
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w Sklepie Internetowym. 
     
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
     
  5. Konto – przypisane do Użytkownika po zalogowaniu miejsce w witrynie Sklepu Internetowego, umożliwiające korzystanie z usług Sklepu zgodnie z niniejszym Regulaminem.
     
  6. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. 
     
  7. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.rosemaria.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
     
  8. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego. 
     
  9. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w sklepie internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży. 

  10. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Wydawnictwo na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów. 
     
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Wydawnictwem a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu. 
     
  12. Wartość Koszyka  – wartości zamówionych przedmiotów nie obejmującej wartości kosztów wysyłki.
     
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

§ 2 Zasady ogólne
 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Wydawnictwo pod adresem www.rosemaria.pl.
     
  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
     
  3. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
     
  4. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Wydawnictwo, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet z zainstalowaną odpowiednio przeglądarką internetową w celu realizacji Zamówienia.
     

§ 3 Składanie zamówień 
 

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
     
  2. Minimalna kwota Zamówienia to 3 złote.
     
  3. Promocje łączone (W pakiecie taniej) obowiązują tylko w przypadku składania Zamówień przez Sklep Internetowy i nie obowiązują przy Zamówieniach telefonicznych. 
     
  4. Zamówienia są przyjmowane przez:
     
  5. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni elektroniczny formularz Zamówienia, złoży Zamówienie telefonicznie lub drogą mailową i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
     
  6. W wypadku gdy podane dane są niekompletne, a kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia. 
     
  7. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Wydawnictwa w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

  8. Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on ze Sklepu e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia.
     
  9. Czas rozpoczęcia realizacji rozpoczyna się w ciągu 2 dni od momentu wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.
     
  10. Towar jest dostarczany w sposób wybrany przez Klienta za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie Wydawnictwa.
     
  11. Klient ma wgląd do statusu Zamówienia po zalogowaniu przez swoje Konto na stronie Sklepu www.rosemaria.pl
     

§ 4 Koszty wysyłki 
 

  1. Koszty wysyłki obliczane są wg cennika Poczty Polskiej lub cennika usług kurierskich, w zależności od wyboru klienta.
     
  2. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili. Szczegółowy cennik można znaleźć tutaj.
     
  3. Zamówienia o wartości koszyka powyżej 99 zł wysyłamy na koszt Wydawnictwa.
     
  4. Wybrane książki objęte promocją oraz prenumeratę czasopisma "Królowa Różańca Świętego" wysyłamy na koszt Wydawnictwa. 
     
  5. W przypadku nieodebrania przesyłki Kupujący zostanie obciążony kosztami ponownej wysyłki, co wynika z przepisów Kodeksu Cywilnego.
     

§ 5 Płatności 
 

  1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę). 
     
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: 
     
    • Samodzielna przedpłata przelewem na konto bankowe Wydawnictwa: 62 1140 2004 0000 3502 7013 3429, IBAN: PL62114020040000350270133429, SWIFT/BIC: BREXPLPWMBK. Adres banku: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź, 
       
    • Bezpieczny e-przelew. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Transferuj.pl, 
       
    • Przelew internetowy na konto Paypal: wydawnictwo@rosemaria.pl,
       
  3. Zapłata przy odbiorze – u listonosza, kuriera lub przy odbiorze osobistym.
     

§ 6 Odstąpienie od umowy 
 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Wydawnictwa.
     
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 
     
  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Wydawnictwa.
     
  4. Klient ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, Klient nie może używać jej dowolnie. W przeciwnym wypadku Klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru w przypadku odstapienia od umowy.
     

§ 7 Procedura reklamacji 
 

  1. Reklamacje należy składać na adres Wydawnictwa.
     
  2. Składając reklamację należy dostarczyć do Wydawnictwa reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu 
     
  3. Wydawnictwo rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Wydawnictwo naprawi lub wymieni reklamowany porodukt na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru jeżeli wymiana lub naprawa są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

  4. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Wydawnictwa o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 
     

§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych 
 

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Wydawnictwo. 
     
  2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji Zamówień, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie. 
     
  3. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:

    • W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający Konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta,
       
    • Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Wydawnictwa na adres wydawnictwo@rosemaria.pl,
       
    • Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji. 
       
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Wydawnictwa oraz udostępniana na każde żądanie Klienta. 
     

§ 9 Zmiana Regulaminu 
 

  1. Klienci posiadający Konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail. 

  2. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia Konta w każdym czasie.
     
  3. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.